PALAUTUS & VAIHTO

Tarjoamme 100 päivää avointa ostoa, jos haluat palauttaa tai vaihtaa tuotteen. Voit maksaa palautuslähetyksen suomalaiselle logistiikkakumppanillemme HUB logisticsille.

Käytetyt tuotteet evätäänTuote on mahdollista ottaa pois pakkauksesta ja kokeilla. Palautettavat tuotteet tarkistetaan huolellisesti vastaanotettaessa, jotta niitä ei ole käytetty. Sinettiä ei saa rikkoa ja kaikki tuotepakkaukset tulee olla mukana. Tuotteet, joissa on ilmeisiä käytön merkkejä, kuten hajuveden haju, kehon haju tai jotka on sidottu tai taitettu, evätään, eikä niitä palauteta. Tuote tulee palauttaa sellaisessa kunnossa, että se voidaan myydä edelleen. Käytetyt ja hylätyt tuotteet lahjoitetaan hyväntekeväisyyteen.

Noudata näitä ohjeita palautuksen yhteydessä:

  1. Merkitse tilausvahvistukseesi tuotteet, jotka haluat palauttaa.
  2. Lähetä tilausvahvistuksesi ja merkitse se sanalla ”palautus”.
  3. Laita tuotteet samaan pakkaukseen, jossa toimitimme ne. Voit myös hyvin käyttää omaa haluamaasi pakkausta.
  4. Lähetä paketti alla olevaan osoitteeseen. Turvallisuussyistä suosittelemme lähettämään paketin jäljitettävissä olevalla toimitustavalla.
  5. Vastaanotettuamme paketin käsittelemme palautuksesi ja palautamme rahat sinulle.

Suosittelemme lähettämään paketin Postin mukana. Heti kun saamme paketin, käsittelemme palautuksesi ja hyvitämme rahat tai korjaamme laskua. Tämä voi kestää n. 3 viikkoa ennen kuin käsittelemme palautuksesi.

Kuinka teen vaihdon?  

  1. Tee uusi tilaus niistä tuotteista, joihin haluat vaihtaa.
  2. Palauta tuotteet, jotka haluat vaihtaa, yllä olevien ohjeiden mukaisesti.

Hyvitys
Hyvitys suoritetaan samana päivänä kun palautuksesi käsitellään. Kaikki maksut hoidetaan Klarnan kautta.

Palautusosoite:
HUB logistics c/o Neckwear.fi
Hakkilankaari 1 D
01380 Vantaa 

(0)

Sivustomme käyttää evästeitä.Käyttämällä sivustoamme hyväksyt evästeiden käytön. Hyväksyn